گلدان‌ها یکی از بهترین و متنوع‌ترین اکسسوری‌هایی هستند.

در دکوراسیون داخلی منزل همواره از اکسسوری‌ها و المان‌های مختلفی در کنار لوازم بزرگ منزل استفاده می‌شود. یکی از این لوازم گلدان‌ها و گیاهان هستند

گلدان‌های ساده


گلدان‌های ساده از رایج‌ترین مدل‌های گلدان هستند. این گلدان‌ها را می‌توان با قیمت مناسبی تهیه کرد.

نوع ساده آن‌ها می‌تواند برای استفاده در دکوراسیون‌های مینیمال و ساده بسیار مناسب باشد.

گلدان‌های آویز


یکی از ایده های استفاده از گلدان در دکوراسیون منزل گلدان‌های آویز بوده گزینه بسیار مناسبی برای تزیین منزل هستند. استفاده از گیاهان آویز و رونده برای این گلدان‌ها بسیار مناسب است و منظره‌ای چشم‌نواز ایجاد می‌کند. مزیت بزرگ این گلدان‌ها در اشغال نکردن فضا است. از این رو می‌توان به راحتی از این مدل گلدان در دکوراسیون فضاهای محدود و کوچک استفاده کرد.

استفاده از گلدان‌های کوتاه و بلند


استفاده از گلدان‌هایی با ارتفاع متفاوت می‌تواند منظره‌ای بسیار زیبا ایجاد کند. انجام این حرکت در دکوراسیون به ایجاد نظم و هماهنگی در فضا کمک می‌کند و دید بهتری نسبت به تمامی گیاهان ایجاد می‌کند.

گلدان‌های سیمانی


امروزه گلدان‌هایی با متریال متفاوت در حال تولید است. این گلدان‌ها کاربردهایی گسترده در دکورهای مدرن دارند. گلدان‌های سیمانی در اشکال و ابعاد بسیار متفاوتی وجود دارند. رنگ این گلدان‌ها خاکستری بوده و به خوبی با چیدمان‌های امروزی و مدرن منطبق می‌شوند.

گلدان‌های مرمری


گلدان‌هایی از جنس سنگ مرمر می‌تواند آیتمی بسیار لوکس در دکوراسیون منزل شما باشد. این گلدان‌ها جلوه‌ای زیبا و تاثیرگذار داشته و از وزن بالایی برخوردار هستند. از این رو باید سطح زیرین این گلدان‌ها مورد بررسی قرار گیرد. لذا از قرار دادن این گلدان‌ها بر روی سطوح شیشه‌ای اجتناب کنید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب تزیین و چیدمان خانه با گیاهان آپارتمانی سر بزنید.

گلدان‌های فلزی


امروزه این گلدان‌ها از مهم‌ترین اکسسوری ‌ها در دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال هستند. این گلدان‌ها در انواع اشکال هندسی و فانتزی موجود هستند. نکته قابل توجه در مورد این گلدان‌ها وزن پایین آن‌ها است. از این رو می‌توانید از این گلدان‌ها به شکل آویز نیز استفاده کنید.

تراریوم‌ها


تراریوم‌ها ظروفی شیشه‌ای هستند که در آن‌ها انواع گیاهان رطوبت دوست را نگهداری می‌کنند. استفاده از این گلدان‌ها در دکورهای مدرن بسیار رایج است. این گلدان‌ها ظاهری بی‌نظیر داشته و بسیار چشم‌نواز هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *