آشپزخانه قلب هر خانه معرفی می شود و در دکوراسیون داخلی منزل و بازسازی خانه ، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه باید طراحی کابینت آشپزخانه ، کف و سقف آشپزخانه به بهترین شکل و متناسب با هم انجام شوند. طراحی و اجرای هر کدام از موارد گفته شده یک پروسه مهم و ضروری است که احتیاج به شناخت و آگاهی شما نسبت به انواع و مدل های متنوع کابینت ها ، کفپوش ها و سقف های کاذب دارد. سقف اشپزخانه نیز به اندازه کابینت آن مهم است و باید با دیگر اجزای دکوراسیون همخوانی داشته باشد .

سقف های آشپزخانه معمولا از سقف کاذب کناف ، رابیتس ، چوب ، آیینه و یا آسمان مجازی ساخته می شود که از میان آن ها سقف کاذب کناف جدیدترین و رایج ترین روش برای دیزاین سقف است که در اپن آشپزخانه و آرک آشپزخانه هم کاربرد دارد. در ادامه عکس از مدل ها و طرح های جدید سقف کناف آشپزخانه ارائه شده است که شما می توانید از آن ها برای کناف کاری سقف آشپزخانه خود ایده بگیرید. اگر برای آشپزخانه خود به دنیال بهترین طرح کناف سقف آشپزخانه مدرن ، کوچک و جزیره هستید از گروه شارین آرک کمک بخواهید. شما می توانید با شماره تلفن ۹۱۰۰۷۰۰۵-۰۲۱ با شارین آرک در تماس باشید.

طرح جدید سقف کناف آشپزخانه

زیباترین مدل کناف آشپزخانه

سقف کناف آشپزخانه مدرن

جدیدترین طرح سقف کاذب کناف

کناف کاری سقف آشپزخانه کوچک و مدرن
همانطور که در عکس های بالا مشاهده می کنید، کناف کاری سقف آشپزخانه باید از اصول خاصی پیروی کند و متناسب با نوع دکوراسیون آشپزخانه و سبک آن متفاوت است. طراحی و اجرای سقف کاذب آشپزخانه مدرن و کوچک باید به گونه ای انجام شود که با سادگی و مدرن بودن آشپزخانه در تضاد نباشد و از زیبایی اجزای مینیمال در دکور آشپزخانه نکاهد. به عبارتی استفاده از طرح های پر زرق و برق و تجملاتی با جزییات فراوان در کناف کاری سقف اشپزخانه های مدرن نه تنها ظاهر زیبایی برای این گونه آشپزخانه به حساب نمی آید بلکه به دلیل تناقض با سبک آشپزخانه مدرن برای بیننده لذت بخش نیست. همچنین استفاده از طرح برجسته و شلوغ در آشپزخانه های کوچک ، فضا را کوچکتر نشان می دهد و باعث می شود آشپزخانه دلگیر و نا مرتب به نظر برسد.

جدیدترین مدل کناف سقف آشپزخانه

کناف کاری سقف آشپزخانه مدرن

کناف جدید سقف آشپزخانه

کناف کاری دیوار آشپزخانه

کناف اپن آشپزخانه کوچک

مدل جدید کناف آرک و اپن آشپزخانه
امروزه بیشتر از کناف برای اپن یا ارک آشپزخانه استفاده می گردد و رابیتس و گچکاری جای خود را به کناف داده است. کناف بسیار سبک تر و کم هزینه تر از رابیتس کاری و گچ کاری است ضمن اینکه سرعت کار اجرا در کناف بیشتر است. همچنین قابلیت استفاده از کناف به صورت طرح های خمیده و گرد و طرح های متنوع باعث استفاده بیشتر کناف در اپن آشپزخانه و کناف کاری آرک اشپزخانه شده است. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید کناف آرک آشپزخانه می تواند به صورت ترکیبی نیز باشد. ترکیب کناف و چوب از رایج ترین آن هاست. در این مدل چوب استفاده شده در کابینت ها به صورت ترکیبی با کناف و با نورپردازی زیبا در اپن اشپزخانه استفاده می شود.

طرح جدید کناف کاری آرک آشپزخانه

انواع مدل های کناف آرک آشپزخانه

طرح جدید کناف اپن آشپزخانه

کناف اوپن آشپزخانه مدرن

سقف کاذب کناف آرک آشپزخانه کوچک

کناف کاری اپن آشپزخانه

مدلهای جدید کناف کاری آشپزخانهنورپردازی کناف سقف آشپزخانه


کناف قابلیت اجرا در مدل های مختلف ، متناسب با نوع طرح مورد نظر شما را دارد. از این رو می توان مدل ها و طرح های خاص و منحصر به فرد را به همراه نورپردازی زیبا برای هر اشپزخانه متناسب با نوع دکور ، سلیقه مشتری و … اجرا کرد. در سقف کناف اشپزخانه می توان با کمی خلاقیت نورپردازی زیبایی را خلق کرد که جذابیت اشپزخانه را دو چندان می کند. خصوصا در آشپزخانه های کوچک و یا اشپزخانه هایی که به لحاظ معماری دارای ساختار اصولی نیستند را می توان با نور پردازی زیبا ، دلباز و جذاب کرد. در نورپردازی سقف آشپزخانه می توان از نورهای نقطه ای و نواری استفاده کرد همچنین اگر به نور بیشتری نیاز باشد می توان فضای بزرگی از سقف را به صورت مربع و یا مستطیل و یا هر شکل هندسی دیگری ، برای تامین نور در نظر گرفت که شما در عکس ها می توانید روش های مختلف نورپردازی سقف کناف اشپزخانه را ببینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *