قبل از اینکه طراحی اتاقتان را شروع کنید لازم است که حداقل به یک ایده کلی فکر کنید

می خواهید بیشتر فضاها را تغییر دهید؟


آیا شما مبلمانی که قبلاً داشته اید را نگه می دارید و یک سری را تعویض می کنید؟


خانه شما چه سبکی دارد؟

یا چه سبکی را دوست دارید؟

سنتی، مدرن، و یا تلفیقی از این نوع و یا سبک دیگری را دوست دارید؟


چه چیزی شما را قادر خواهد ساخت که پروژه را به رضایت خود کامل کنید؟


این به شما در فهمیدن سبک طراحی که واقعاً دوست دارید و یا حالتی که می خواهید، کمک می کند. جمع آوری چیپ های رنگ، پارچه و نمونه های کفپوش و هر چیزی که احساس می کنید مربوط به آن است را یادداشت کنید.

در ابتدای کار باید بودجه خود را مشخص کنید و این مهمترین قسمت کار است. آیا می خواهید با انداختن بالش و پتو در یک اتاق، کار کنید یا می خواهید مهمانان خود را با هنر دیواری مجلل میخکوب کنید؟ راهی پیدا کنید تا دقیقاً چیزی را که می خواهید بدون تمام کردن حساب بانکیتان پیدا کنید.

  1. قبل از خرید هر چیز به ابعاد اتاق توجه کنید:

هر اتاق ابعاد منحصر به فرد خود را دارد که شما باید به اندازه آن کار کنید. به اندازه فضا، سبک داخلی و خارجی خانه تان و منطقه ای که در آن زندگی می کنید، فکر کنید. با نقشه برداری از چیدمان اتاق خود روی کاغذ گراف شروع کنید.

شما هم می توانید طراح داخلی خود را داشته باشید و یا خودتان آن کار را انجام دهید، اگر بدانید چطور آن را به مقیاس تبدیل کنید. سپس بخش هایی از نوار را روی زمین قرار دهید جایی که می خواهید آیتم های خاصی را در نظر بگیرید و یا بر روی قطعات خاصی که در ذهن دارید استفاده کنید.

توضیح دهید که چگونه می خواهید این اتاق سازماندهی شود، سپس خرید کنید و یا اسباب و اثاثه را مرتب کنید تا متناسب با چیدمان باشد. بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد این است که چیزی را بخرید و بفهمید که به درد این مکان نمی خورد.

شما نمی خواهید یک میز اتاق ناهارخوری داشته باشید که بزرگ تر از آن باشد که از در وارد نشود یا بخشی از آن به طور ناشیانه ای در امتداد دیوار قرار بگیرد. از مبلمان اتاق نشیمن گرفته تا لوازم خانگی، شما نمی خواهید احساس تنگی، خارج بودن از مقیاس، یا موقعیت بد داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *