انتخاب رنگ، باید با توجه به فضایی که می‌خواهید از رنگ مورد نظر در آن استفاده کنید، انجام شود. برای مثال استفاده از رنگ‌های آرام بخش در طراحی اتاق خواب نکته مهمی است که باید به آن توجه نمایید.


رنگ هایی که خانه تان را بزرگ نشان می دهد‎

به گزارش گروه اجتماعی یکتا پرس، انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم و تاثیرگذار است. اهمیت این موضوع به اندازه‌ای است که استفاده از رنگ یا تغییر آن می‌تواند نمای کلی خانه را بطور کامل تغییر دهد.

بهترین رنگ برای ورودی کوچک


انتخاب طیف مناسبی از رنگ آبی می‌تواند پیشنهاد خوبی برای استفاده در طراحی راهرو و ورودی‌هایی که کوچک هستند، باشد. اگر خانه شما دارای قسمت ورودی جداگانه‌ای است، در انتخاب رنگ آن باید هوشمندانه عمل کنید. چرا که این قسمت اولین قسمتی از خانه است که مهمانان با آن روبه‌رو می‌شوند.

رنگ‌های مناسب در آشپزخانه کوچک


استفاده از رنگ سفید یکی از بهترین گزینه‌ها در طراحی آشپزخانه‌های کوچک است. استفاده از رنگ سفید یا انواع طیف روشن رنگ‌های خنثی، می‌تواند انتخاب خوبی برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای آشپزخانه باشد.

استفاده از این رنگ در کنار طیف گرم رنگ سفید باعث ایجاد نمای زیبایی در اتاق نشیمن شده و در بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دادن نشیمن‌های کوچک نقش بسزایی دارد.

استفاده از رنگ‌های عاجی و کرمی نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای جلوگیری از ایجاد یکنواختی در اتاق خواب استفاده از تابلوهای نقاشی که در آن‌ها از رنگ‌های غالب استفاده شده است، پیشنهاد می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *