روش های ساده آشپزخانه سفید خود را تغییر دهید ممکنه که در طولانی مدت آشپزخانه سفید و لوازم اون براتون یکنواخت و خسته کننده بشه یا دلتون بخواد تغییری رو در دکوراسیون داخلی آشپزخونتون به وجود بیارین. مطمئنا رنگ ها بهترین گزینه برای ایجاد تغییرات مثبت در فضاها هستن. فراموش نکنین که افزودن رنگ های شاد و انرژی بخش به فضای اطرافتون یکی از ارزانترین روش ها نیز محسوب میشه.

ممکنه که در طولانی مدت آشپزخانه سفید و لوازم اون براتون یکنواخت و خسته کننده بشه یا دلتون بخواد تغییری رو در دکوراسیون داخلی آشپزخونتون به وجود بیارین. مطمئنا رنگ ها بهترین گزینه برای ایجاد تغییرات مثبت در فضاها هستن. فراموش نکنین که افزودن رنگ های شاد و انرژی بخش به فضای اطرافتون یکی از ارزانترین روش ها نیز محسوب میشه.



قبل از هر کاری هدف خودتون رو مشخص کنین و رنگ های مورد علاقتون رو انتخاب کنین. اگه آشپزخونه ای تاریک دارین بهتره از رنگ های روشن و خنثی بهره ببرین و از لوازم جانبی و اکسسوری ها نیز استفاده کنین. رنگ آشپزخونتون رو با سایر تم های رنگی خونه هماهنگ کنین. اگه آشپزخونه ای سفید یا با رنگ خنثی دارین اضافه کردن پالت های رنگی در اون کمی دشوارتره اما نگران این موضوع نباشین و دلسرد نشین چون ما ایده هایی رو برای اون داریم که در ادامه خواهید خوند.

اضافه کردن رنگ به آشپزخانه سفید


برای آشپزخونه ی سفید یا آشپزخونه ای با رنگ ها خنثی شما مجبور نیستین که از چندین رنگ استفاده کنین. بلکه باید یک رنگ اصلی رو انتخاب کنین و یه رنگ مکملی رو هم در کنارش به کار ببرین. همچنین استفاده از سایه های مختلف رنگ اصلی هم میتونه روش مناسبی برای افزودن رنگ به فضای آشپزخونه باشه.


تغییر دستگیره ی کابینت ها


دستگیره های در کابینت و کشوها تاثیر بسزایی در شکل کلی فضای آشپزخونه دارن و با تغییر اونها میشه دکوری جالب رو ایجاد کرد. در آشپزخانه سفید یا خاکستری بهتره از دستگیره های طلایی استفاده بشه و جایگزینی اون با دستگیره هایی از جنس نیکل و کروم، یه آشپزخونه ی سنتی رو به آشپزخونه ای مدرن تبدیل میکنه.

از لوازم روشنایی رنگارنگ استفاده کنین


شما میتونین لوازم روشنایی رو مطابق با هر فصل تغییر بدین. با بکارگیری چراغ آویزهای رنگی میتونین پالت های رنگی متفاوت رو به وجود بیارین. بکارگیری لوسترها و چراغ آویزهای فلزی هم در آشپزخونه سفید بسیار پرکاربرده اما گاهی بهتره جسورانه عمل کنید و رنگ های شاد و پرانرژی رو به فضاها دعوت کنین.

ظروف رنگی باعث تغییر دکوراسیون آشپزخانه سفید میشه
به دلیل وجود شلف ها و قفسه بندی های باز در آشپزخونه ها و نمایش ظروف و لوازم آشپزی، استفاده از وسیله های رنگی تاثیر زیادی در تغییر فضای آشپزخونه داره و سرو غذا در ظرف هایی با رنگ های شاد میزی زیبا و اشتها برانگیز رو به وجود میاره.

بکارگیری کاشی های طرحدار و رنگارنگ


اگه به دنبال یه تغییر بزرگ و رنگارنگ توی آشپزخونتون هستین میتونین به سراغ کاشی ها برین و اونها رو تغییر داده و تعویض کنین. حتما نیازی به کندن کاشی ها و نصب دوباره ی اونها نیست بلکه میتونین کاشی های جدید رو روی کاشی کاری قبلی بچسبونین.

رومیزی های رنگی برای افزودن رنگ به آشپزخانه سفید


ساده ترین روش برای اضافه کردن رنگ به آشپزخونه های سفید و خنثی استفاده از رومیزی های طرحدار و رنگیه که میتونین روی میزغذاخوری یا جزیره ی آشپزخونه ها قرار بدین. این روش ساده و ارزون باعث میشه تا شما بتونین از رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کرده و تغییرات خوبی رو به وجود بیارین.

جزیره آشپزخانه سفید خود را رنگ کنید


جزیره رنگ آمیزی شده در آشپزخونه میتونه مکمل کابینت ها باشه اما در آشپزخونه های سفید شما میتونین با رنگ کردن جزیره، یه نقطه ی کانونی و جذاب رو به وجود بیارین. اگه نمیدونین که باید از چه رنگی استفاده کنین میتونین به لوازم و اکسسوری های موجود در آشپزخونه نگاه کنین و رنگ مورد علاقه ی خودتونو انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *