در فصل زیبای پاییز چه بهتر است که شما هم از زیبایی‌های این فصل در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، ایده‌های ساده و جالب برای پاییزی کردن دکوراسیون را در ادامه مشاهده کنید.


ایده های پاییزی برای چیدمان منزل


فصل پاییز یکی از بهترین مواقع سال برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه است. این به معنای بررسی ایده‌های پاییزی برای به حداکثر رساندن زیبایی و غنای بیشتر فضای داخل منزل است. افراد می‌توانند از فرصتی که پاییز در اختیارشان قرار می‌دهد حداکثر استفاده را ببرند. برخورداری از رنگ‌های متنوع و گرم و استفاده از المان‌های مرتبط با پاییز، دست افراد را برای ارائه ایده های پاییزی برای چیدمان منزل باز نگه داشته است؛ با مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از کوسن با طرح رنگی گرم


کوسن‌های تزیینی در پالت رنگی فصل پاییز، سبک زیبایی را برای هر فضای زندگی به ارمغان می‌آورند. به علاوه، برای زمانی که شب‌ها سرد می‌شوند نیز مفید است و هنگام تماشای برنامه مورد دلخواه خود در تلویزیون، به کوسن نرمی برای قرار گرفتن در زیر دست‌ خود نیاز خواهید داشت.

اضافه کردن وسایل تزیینی


عادت کنید که وسایل تزیینی مخصوص برای منزل را در هر فصلی تعویض کنید. این یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای افزودن یک حس پاییزی به فضای داخل خانه است. برای نگه داشتن وسیله‌های تزیینی اضافی از یک مبل عثمانی با فضای ذخیره سازی پنهان استفاده کنید.

تزیین فضا با گل‌های آفتابگردان

گل آفتابگردان، این شکوفه بزرگ جایگاه خود را به عنوان اید‎ه‌ای ناب برای فصل پاییز به دست آورده است. برای تزیین گل‌های آفتابگردان از چراغ‌های ظریف LED استفاده کنید تا جلوه‌ای بی‌نظیر را در شب ایجاد کنند یا کارهای هنری مربوط به این گل را در آشپزخانه یا در امتداد یک راهرو آویزان کنید تا رنگ طلایی آن به فضا جلوه‌ای درخشان دهد.

استفاده از رومیزی و رانر


استفاده از رومیزی‌ها، حصیر‌ها و رانرها نیز ایده‌هایی عالی برای افزودن عنصری از دکوراسیون پاییزی هستند. برای شروع به گل آفتابگردان، کدو تنبل و برگ فکر کنید. برای استقبال از مهمان‌ها، یک فرش با طرح رنگی قرمز و نارنجی را به فضا اضافه کنید و رومیزی و زیربشقابی‌ها را نیز فراموش نکنید.

استفاده از رومیزی و رانر

استفاده حداکثری از شمع‌ها


استفاده از شمع‌ها برای فصل پاییز همیشه ایده جالبی به‌نظر می‌رسد و این مهم زمانی بهتر می‌شود که آن‌ها را در چندین جاشمعی که دارای تم رنگی پاییزی هستند، روی میز‌ها به ویژه میز ناهارخوری قرار دهیم. شمع‌ها می‌توانند احساس زنده بودن را به فضا ساطع کنند و حال و هوای تک تک فضاهای خانه را تغییر دهند.

استفاده حداکثری از شمع‌ ها

دکور پاییزی سیاه و سفید


ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید ممکن است خیلی جسورانه به‌نظر برسد، اما در واقع این دو رنگ با هم ترکیب می‌شوند تا جذابیت مدرن و جدیدی را به هر فضایی اضافه کنند. به‌طور جداگانه، هر یک به‌عنوان یک رنگ خنثی‌کننده عمل می‌کنند که می‌توان آن را با قطعاتی از وسایل زینتی ترکیب کرد. هارمونی رنگی سیاه و سفید یکی از بهترین ایده های پاییزی برای چیدمان منزل است.

رنگ‌های پاییزی و انواع پارچه


رنگ‌های گرم و پر جنب و جوش کاملا به خانه تم پاییزی می‌بخشد و با انواع پارچه‌های فصلی مانند مخمل، پشم و پارچه‌های زیبایی قابل ست شدن هستند. این رنگ‌های مجلل تکمیل‌کننده پاییز هستند و دکوراسیون داخلی منزل غنای بیشتری می‌بخشند. از این ترکیبات رنگی به ویژه برای بالش‌ها و کوسن‌ها نیز استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *