یکی از بهترین رنگ‌های جایگزین سفید، رنگ کرم است که از نظر روحی می‌تواند افراد علاقه‌مند به رنگ سفید را قانع کند. این رنگ هارمونی زیبا و موزونی ایجاد می‌کند.

دکوراسیون داخلی با رنگ کرم


ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون داخلی، یکی از ترکیب رنگ‌هایی است که هیچ وقت تکراری نشده است. همه سلیقه‌ها از این رنگ در دکوراسیون خانه خود استقبال می‌کنند. این مطلب از مجله دلتا به معرفی ایده‌های دکوراسیون داخلی با رنگ کرم می‌پردازد.

استفاده از رنگ کرم و رنگ یشمی


اگر قصد دارید دکوراسیون نشیمن را، کاملا سلطنتی و با وقار چیدمان کنید. استفاده از این ست، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

دکوراسیون داخلی با رنگ کرم

ست کردن با رنگ کرم در دکوراسیون آبی


یکی از زیباترین ترکیب رنگ‌ها، رنگ کرم در کنار آبی فیروزه‌ای است. به این دلیل که رنگ آبی فیروزه‌ای به راحتی با رنگ‌های بی تفاوت مانند رنگ کرم، ارتباط برقرار می‌کند. شما می‌توانید پرده‌های آبی فیروزه‌ای در کنار مبل‌های کرم رنگ را برای فضای نشیمن انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی با رنگ کرم

رنگ کرم و ترکیب آن با رنگ زرشکی


از دیگر ست‌های پرطرفدار و لوکس برای اتاق مستر، استفاده از ترکیب رنگ زرشکی و کرم است. این ترکیب احساس شاهانه بودن را به دنبال دارد.

رنگ کرم و رنگ زرشکی

ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای در دکوراسیون


از ترکیب رنگ‌هایی که، هر فرد با هر سلیقه‌ای آن را می‌پذیرد. ست کرم قهوه‌ای است. به دلیل زیبایی و هماهنگی بیش از حد این دو رنگ، ست کرم قهوه‌ای هیچگاه جایگاه خود را در دکوراسیون داخلی از دست نداده است. این ترکیب رنگ قصد دارد زیبایی طبیعت چوب را به رخ همگان بکشد.

ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای

رنگ کرم در آشپزخانه


برای ایجاد نور مناسب در آشپزخانه، می‌توانید از کابینت‌های کرم رنگ برای فضای آشپزخانه بهره ببرید. در کنار آن از وسایل برقی سفید رنگ و کف کرم رنگ استفاده کنید. تا فضا کاملا پاک و روشن دیده شود.

رنگ کرم در آشپزخانه

رنگ کرم در دکوراسیون اتاق خواب


استفاده از ست کرم در اتاق خواب یک، ست کم‌هزینه و دائمی است. به این دلیل که معمولا سرویس خواب‌ها کرم هستند و نیازی به تعویض ندارید. کافی است شما روتختی و پرده خود را به یک رنگ انتخاب کنید

دکوراسیون اتاق خواب

رنگ کرم در اتاق نشیمن


استفاده از رنگ کرم و ترکیب آن با دیگر رنگ‌ها، یکی از بیشترین ترکیب رنگ‌ها در فضای نشیمن است. استفاده از کرم و قهوه‌ای در فضای نشیمن، از این قبیل ست‌ها است. یک ترکیب رنگی ایده‌آل برای اتاق نشیمن، ترکیب آبی فیروزه‌ای و کرم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *