همین چند سال پیش به موضوع نورپردازی و استفاده از لوسترهای مناسب توجه نمی‌شد، اما در حال حاضر این امر به یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها و طراحان داخلی تبدیل شده است. تا قبل از نصب لوستر سقفی چهره محیط کاملا بی‌روح است، اما بعد از خرید لوستر و نصب آن جذابیت دکوراسیون داخلی چند برابر می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی و دکوراسیون اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خوشبختانه در حال حاضر انواع لوستر فانتزی ، مدرن و… در بازار وجود دارد. همچنین برای خرید لوستر دیگر نیازی نیست که افراد به صورت حضوری به مراکز فروش این محصولات بروند، چون برخی فروشگاه‌ها امکان خرید اینترنتی لوستر را نیز فراهم کرده‌اند.

خرید لوستر با توجه به سبک دکوراسیون داخلی
با توجه به سبک ساختمان، ابعاد، نوع نورپردازی و مواردی از این قبیل خرید لوستر انجام می‌شود. اگر خانه به سبک مدرن ساخته شده باشد، قاعدتا استفاده از لوستر مدرن توصیه می‌شود. همچنین در صورتی که افراد خانه‌های قدیمی خود را بازسازی کرده باشند با توجه به تغییر سبک ممکن است از لوستر کلاسیک مدرن ، لوستر فانتزی و … استفاده کنند.

برای جذابیت بیشتر فضای خانه استفاده از انواع چراغ تزیینی هم خیلی خوب و کاربردی است که از مراکز فروش لوستر به راحتی خریداری می‌شوند.

نکات مهم برای خرید اینترنتی لوستر
با اینکه امکان خرید لوستر مدرن ، سقفی، فانتزی و … به صورت اینترنتی در انواع طرح‌، شکل و جنس فراهم است اما هنگام خرید باید چند نکته مهم را در نظر گرفت:

  • در صورت خرید آنلاین لوستر باید به شرایط سایت ارائه دهنده محصول، اعتبار و نماد اعتماد الکترونیکی آن توجه شود.
  • ارسال سریع لوستر و بیمه آن تا مقصد از موارد بسیار مهم هنگام خرید آنلاین لوستر است. سایت‌هایی که هنگام خرید لوستر این موارد را تضمین می‌کنند، گزینه‌های بهتری محسوب می‌شوند.
  • لوسترها ابعاد و جنس‌های مختلفی دارند، بنابراین قیمت آن‌ها با هم متفاوت است. پس زمان انتخاب و خرید باید به قیمت لوستر مدرن ، فانتزی، کلاسیک مدرن و… توجه داشت.
  • برخی از این مراکز لوستر فروشی، مشاوره آنلاین خرید لوستر را با توجه به سبک دکوراسیون داخلی ارائه می‌‍دهند که مشتریان می‌توانند از این امکان استفاده کرده و خرید بهتری داشته باشند.

در ادامه چهار مرکز معتبر فروش اینترنتی لوستر معرفی خواهد شد؛

لایت هوم
یکی از اصلی ترین قسمت‌های هر خانه آشپزخانه آن است که اصطلاحا قلب خانه نام دارد. وجود روشنایی و نورپردازی مناسب در این محیط می‌تواند در کاربری و ایجاد آرامش تاثیر گذار باشد. مشتریان در فروشگاه لایت‌هوم می‌توانند انواع لوستر آشپرخانه، چراغ‌های خطی زیرکابینتی، ریسه‌های ال ای دی و هر نوع چراغ مناسب برای نورپردازی این محیط را خریداری کنند.

سان‌سی پلازا
سان‌سی پلازا یکی از محبوب‌ترین سایت‌های مرجع برای خرید انواع محصولات روشنایی و زینتی لوکس منزل و همین‌طور تمامی قطعات کریستالی و فلزی لوستر محسوب می‌شود. خرید آسان، تنوع محصول و ارسال سریع در کنار پشتیبانی آنلاین، سان‌سی پلازا را به سایتی جذاب برای طرفداران صنایع روشنایی تبدیل کرده است‌.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد “وبسایت سان‌سی پلازا“، فروش عمده و گارانتی قطعات است که این امر باعث شده سان‌سی پلازا سایت مرجع دست اول و قابل اعتماد برای همه نیازهای مشتریان صنف لوستر باشد.

لوستر سنتر
لوستر سنتر، به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی ایران، فروش تخصصی خود در زمینه محصولات روشنایی شروع کرد. هدف اصلی لوستر سنتر عرضه مستقیم انواع لوستر، لوستر چوبی، لوستر کریستالی، لوستر مدرن، لوستر سقفی، لوستر اس ام دی، لوستر حلقه‌ای، کنار سالنی و آباژور، آویز چوبی، لوستر آویز آشپزخانه و اتاق خواب، ساعت دیواری و لوازم دکوری بوده و با گرد هم آوردن سبد خریدی کامل از بهترین محصولات داخلی و وارداتی باعث کاهش هزینه مشتریان در خرید لوستر شده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *