قسمت بایگانی در تمامی ادارات یکی از مهمترین بخشهای موجود به حساب میآید.
فایلینگ اداری
این ملزومات به منظور سازماندهی پروندهها و مدارک اداری استفاده میشود.
هر کدام از تجهیزات و ملزومات نام برده شده دارای تفاوتها و تشابهاتی با یکدیگر هستند
ولی مهمترین کاربرد هرکدام از آنها ایجاد نظم در محیط است.
فایلینگ اداری چیست
به مجموعهای از قفسه های باز با جنس چوبی، شیشه ای و فلزی که دارای قابلیت قفل شدن هستند فایلینگ اداری گفته میشود.
از این فایلینگ برای ذخیره سازی اسناد استفاده میشود.
علاوه بر ذخیرهسازی اسناد بهمنظور پیکربندی چندگانه نیز میتوان از این فایلینگ ها استفاده کرد.
از نکات جالبتوجه این فایلینگ اداری این است که میتوان آن را در مدلهای بزرگتر گسترش داد و تنظیم کرد تا ابعاد مورد نظر مشتریان مهیا شود.
جنس چوب و ام دی اف ساخته میشود
که در این صورت میتوان تحت عنوان قیمت کمد اداری ام دی اف نیز از آنها یاد کرد.
علت طراحی عمودی آنها استفاده حداکثری از فضا و صرفهجویی و مدیریت فضایی است که در دسترس وجود دارد.
در گوشهای از فضا هم میتوانند باعث زیبایی فضا باشند و علاوه بر آن به طراحی دکوراسیون داخلی کمک کنند.
مزایای فایلینگ اداری
زیباسازی فضا
نظم بخشیدن به محیط
محافظت بهتر از اسناد و مدارک
توانایی استفاده در انواع سایز و اندازه
قابلیت سفارش و تهیه در انواع سایز و اندازه
زیباسازی فضا
وجود یک فایلینگ اداری برای پروندهها، مدارک و اسنادی که ممکن است در طولانیمدت احتیاجی به آنها نباشد، تأثیر مهمی در خلوت شدن فضای کاری و وجود آرامش در حین کار دارد.
اگر با کمی توجه به دکوراسیون داخلی از فایلینگ اداری
میز و صندلی و جای کیس کامپیوتر چرخ دار که دارای هماهنگی در طرح
رنگ و متریال استفاده شده در ساخت هستند
استفاده شود، زیبایی محیط دو چندان خواهد شد.
نظم درمحیط
استفاده از فایلینگ اداری باعث میشود مکان امن و مشخصی برای نگهداری اسناد و مدارکی وجود داشته باشد .
که برای مدتی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
در این شرایط اگر این اسناد و مدارک در فضای کاری باقی بمانند نه تنها باعث بینظمی محل کار میشوند بلکه این مدارک بهراحتی مفقود شوند
. در صورت مفقودی مدارک و اسناد و نیاز به استفاده از آنها در آینده بینظمیها و سردرگمیهای بیشتری نیز در راه خواهد بود.
محافظت بهتر از اسناد و مدارک
علاوه بر اینکه به مشکلات مفقود شدن مدارک در قسمتهای قبلی اشاره کردیم باید اشاره کرد که مشکلات دیگری نیز در این مورد وجود دارند.
با وجود قیمت کمد اداری ام دی اف همه مدارک در زمان خود به دقت و با نظم دستهبندی میشوند و در جایگاه مناسبی قرار میگیرند.
در غیر این صورت اگر مدارک در محیطهایی مانند میز کار باقی بمانند ممکن است آسیب ببینند یا به اشتباه دستهبندی شوند.
مفقود شدن
پاره شدن
قرار دادن
دستهبندیهای اشتباه
جابهجایی مدارک
مربوط به هر فرد با فردی دیگر از معضلاتی است که ممکن است به دنبال نبود فایلینگ اداری به وجود بیاید.
قیمت کمد اداری همه موارد ذکر شده بهراحتی قابلپیشگیری هستند.
توانایی استفاده در انواع اندازه
همه محیطهای اداری و بایگانی دارای متراژ یکسانی نیستند.
همه ادارات و شرکتها به یک اندازه به بایگانی اطلاعات نیاز ندارند بنابراین استفاده از یک سایز واحد از فایلینگ های زونکن اداری برای همه اماکن مناسب نیست.
از مزیتهای این فایلینگ این است که میتوان آن را بهراحتی در ابعاد و جنس مورد نظر خود استفاده کرد.
ممکن است وابسته به سلیقه و بودجه شخصی از انواع فلزی این فایلینگ ها استفاده کرد یا اقدام به تهیه قیمت کمد اداری ام دی اف کرد.
میتوان از انواع گسترشپذیر فایلینگ اداری استفاده کرد یا به استفاده از فایلینگ ی کوچک بسنده کرد.
تنوع اندازههای این فایلینگ در این شرایط بسیار مشکلگشا به نظر میرسد.
قابلیت سفارش در انواع سایز
ممکن است نیاز همه ادارات به فایلینگ اداری یکسان نباشد.
به همین دلیل هر کدام از مصرفکنندگان این کالا به دنبال نوع خاصی از این کالا هستند که ابعاد مورد نظر آنها را نیز پشتیبانی کند.
در همین راستا فروشگاهها سایزهای مختلفی از فایلینگ اداری را به مشتریان ارائه میدهند.
درصورتیکه سایز مورد نظر در بازار پیدا نشود یا مشتریان علاقه داشته باشند
تجهیزات بایگانی خود مانند فایلینگ اداری قیمت کمد اداری ام دی اف و جای کیس کامپیوتر چرخدار را بهصورت هماهنگ با هم تهیه کنند
میتوانند آن را بهراحتی در انواع سایزها با تولیدکنندگان سفارش دهند و در مدتزمان کوتاهی از این تجهیزات در محیط کار خود بهره ببرند.
بدون دیدگاه