همانطور که از نام این محصول پیداست، چراغ خطی در واقع یک نوع چراغ است که به صورت خطی نصب می‌شود. این چراغها معمولاً با طولهای مختلف قابل دسترس هستند.

پروفیل چراغ خطی برای انواع چراغهای لاینر


پروفیل آلومینیومی بهترین متریالی است که برای بدنه و قالب چراغهای خطی یا لاینر استفاده می‌گردد.

دلیل کاربرد گسترده پروفیل چراغ خطی در فضاهای داخلی شخصی و صنعتی، سبک بودن بدنه برای جابجایی راحتتر، مقاومت بالا در برابر ضربه و تنوع زیاد در شکل است که می توان با قرارگیری چراغ لاینر درون آنها در هر فضایی استفاده کرد.

پروفیل چراغ خطی در فروشگاه دیجی آلوم


با توجه به اینکه از وسایل روشنایی می‌توان در هر فضایی استفاده کرد، لزوم تولید بخشها یا بدنه‌های مقاومی که شکل پذیری عالی و مقاومت بسیار خوبی داشته باشند یک ضرورت به حساب می‌آید.

مقاوم بودن پروفیل چراغ خطی


یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمینه استفاده از پروفیل چراغ خطی بدانید این است که این محصولات نسبت به ضربه مقاوم بوده و طول عمر بالایی هم دارند. همچنین مقاومت انها به عنوان یکی از بزرگترین مزایای آنهاست.

تبادل حرارت


معمولاً وقتی یک چراغ نور تولید می‌‎کند حرارت هم تولید خواهد کرد. در این حالت با گذشت زمان برخی از چراغها میسوزند و برخی دیگر دچار مشکل می‌شوند. مزیت استفاده از پروفیل آلومینیومی برای این چراغها تبادل حرارت و دفع آن است. در واقع پروفیل آلومینیومی به عنوان یک هیت سینک خنک کننده باعث کاهش دمای کارکرد و طول عمر بیشتر چراغها می‌شود.

قیمت چراغ خطی


ویژگیهای پروفیل چراغ خطی

این محصول به گونه‌ای است که تا برای سبک معماری مدرن مناسب باشد.
امکان نصب این پروفیلها به همراه چراغ خطی در داخل سقف، کف، دیوار و غیره وجود دارد.
رنگ بدنه ی انها اکسترود شده، آنودایز شده است تا در برابر آسیبهای بیرونی بیشترین مقاومت را از خود نشان دهند و زیبایی بیشتری داشته باشند.
کمک می‌کنند تا حرارت تولید شده توسط ال ای دی به خوبی با محیط مبادله شود که روی طول عمر چراغها تأثیر مستقیم دارد.
یکی از بهترین گزینه‌ها برای نورپردازی حرفه‌ای و زیبا در داخل سقفهای کناف و سقفهای طراحی شده با پوششهای PVC است.
قابل استفاده برای تأمین نور و نورپردازی هر فضایی از جمله منازل، سالنهای ورزشی و تفریحی، پارکینگ، بیمارستان، کلینیک، هتل، سالن نمایش، سینما، ایستگاه مترو، پل عابر پیاده، زیرگذرها، کارخانجات و صنایع و حتی نمای بیرونی ساختمان، ستون و دیوارها می‌باشد. به علت ضد آب بودن آلومینیوم می‌توان از پروفیل آلومینیومی حاوی چراغ خطی در محیط بیرون و نمای ساختمان نیز استفاده کرد.
امکان رنگ بندی مختلف برای مدلهای روکار وجود دارد.
پروفیل آلومینیومی تولید شده دارای استانداردهای مختلفی از جمله IP65 هستند که به معنای امکان کاربرد آنها در آشپزخانه، حمام و کلیه مکانهایی است که درصد رطوبت بالا است.


انواع پروفیل آلومینیومی دیجی آلوم برای چراغهای خطی یا لاینر


دیجی آلوم با توجه به استقبال زیاد صنایع مختلف و منازل شخصی برای این محصولات، به عنوان تولید کننده پروفیل آلومینیومی با کیفیت و طبق استانداردهای اروپایی در کشور، اقدام به تولید انواع این پروفیلها کرده تا بتوان برخلاف سیستم نورپردازی نسل قبل، در هر فضایی، پروژه نورپردازی مدنظر را پیاده‌سازی کرد. انواع پرفروش این پروفیلهای آلومینیومی عبارتند از:

کاربرد عمومی آنها:


توکار:

این مدل برای کف و دیوار فضای داخلی و بیرونی استفاده کرد. نصب این مدل به صورتی است که فریم چراغ مشخص نخواهد بود و حتی شما می‌توانید از این نوع چراغها در کف هم استفاده کنید.


خمش پذیر:

این نوع پروفیل آلومینیومی را می‌توان در گوشه فضاهای مختلف استفاده کرد چون قابلیت خم شدن دارند.


مناسب کف در فضای داخلی:

پروفیلهای آلومینیومی بسیار محکم که برای نصب در فضای داخلی مناسب هستند.


مناسب کف در فضای خارجی:

پروفیلهای آلومینیومی با درجه IP بالا مناسب برای نصب در کف فضای خارجی


پروفیلهای گرد:

مناسب برای نورپردازی لوله‌ای با جذابیت بیشتر


نوع پله‌ای:

مناسب برای نورپردازی پله‌ها با ساختاری بسیار مقاوم


آویز:

مناسب برای چراغ خطی آویز که در برخی نمونه‌ها امکان نصب دو ردیف چراغ خطی نیز وجود دارد.


نورپردازی دیوار:

برخی از پروفیلهای آلومینیومی طوری طراحی شده‌اند که برای چراغ خطی روکار مناسب باشند..

این نوع پروفیلها برای ایجاد جلوه بصری Wall Wash بهترین گزینه هستند.


نکات مهم برای انتخاب پروفیل آلومینیومی برای چراغهای خطی


مدلهایی از پروفیل آلومینیومی که مناسب چراغ خطی توکار هستند زمانی استفاده می‌شوند که قصد داشته باشید سقف کاذب نورپردازی زیبا و مدرن پیدا کند و برحسب نوع معماری، فریم آن تنوع بالایی داشته باشد.

اما در فضاهایی که سقف کاذب وجود ندارد، ارتفاع سقف زیاد است یا کل معماری فضای داخلی براساس طرح اکسپوز در نظر گرفته شده، پروفیلهای آلومینیومی برای چراغ خطی روکار مناسب هستند. این پروفیلها در دو نوع آویز و یا چسبیده به سطح تولید می‌گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *