نکته جالب دیگر در رابطه با این خانه متحرک ۲٫۵ دلاری به حضور نام ویل اسمیت مربوط می شود زیرا در ابتدا به سفارش هنرپیشه و خواننده مشهور هالیوودی شخصی سازی شده است.


احتمالا تا کنون مدل های مختلفی از خودروها یا خانه های متحرک کلاس RV را مشاهده کرده اید. وسایل نقلیه ای که امکانات اقامت در سفر و جاده را پیش روی کاربران خود قرار می دهند. مواردی مانند:

دغدغه آینده فرزند نداشته باشید | این فرم را پرکنید ( مخصوص کودکان)

کاشت با تراکم بالا فقط ۲٫۵ میلیون تومان!!! (فرم را پر کنید)

اما در ادامه مطلب امروز با یکی از متفاوت ترین خانه های متحرک جهان با نام اندرسن ریل استیت آشنا می شویم که در نوع خود یک اثر هنری فناورانه و بسیار مجلل محسوب می شود.

این خانه متحرک توسط رون اندرسون ساخته شده و بسیار بزرگ(بخش کانتینر) است و دقیقا به همین دلیل اندرسن ریل استیت نامگذاری شده است.

از امکانات خانه باید به بخش های ماژولار آن اشاره کرد که توسط کاربر فعال شده و کانتینر را تبدیل به آپارتمانی دوطبقه اشرافی می کند. در مجموع ۱۱۱٫۵ متر فضای مسقف فراهم می شود و از امکانات داخلی باید به تمامی جزئیات یک واحد مسکونی در بهترین و شیک ترین نوع آن اشاره کنیم تا رکورد بزرگترین و گرانترین RV جهان بدان اختصاص یابد.

در توسعه جزئیات و دکوراسیون داخلی خانه از بهترین و لوکس ترین مواد استفاده شده است. ۱۲۵ هزار دلار برای پوشش سنگ گرانیت در قسمت های مختلف، آشپزخانه ۲۰۰ هزار دلاری ماژولار، ۱۴ تلویزیون، میز گریم حرفه ای و ماژولار، ۳۰۰ هزار دلار چرم برای پوشش قسمت های مختلف از جمله کاناپه و سرویس مبلمان و …

براساس اطلاعاتی که در فیلم ارائه می شود، این کانتینر ۲۲ چرخ باردیگر در مالکیت رون اندرسن قرار گرفته و علاقه مندان می توانند تجربه اقامت در آن را با پرداخت ۹ هزار دلار برای هر شب، داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *