استفاده از آجر نسوز در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها بسیار رونق پیدا کرده است. به همین دلیل ساختمان سازان و مهندسان معمار به دنبال آجری مرغوب و با کیفیت هستند. با ما همراه شوید تا شما را با بهترین تولید کننده آجر در کشور و محصولات این شرکت بیشتر آشنا کنیم.

خرید آجر نما از شرکت معتبر می تواند خیال سازنده و معمار را از بابت کیفیت و همچنین طول عمر نمای ساختمان آسوده سازد. در این مقاله به معرفی شرکت امیران نما و همچنین بررسی تولیدات این شرکت می پردازیم. اگر شما نیز برای نمای ساختمان و یا دکوراسیون داخلی ساختمان خود به دنبال بهترین آجر نسوز هستید، با ما تا پایان همراه شوید.

از آجر نسوز در چه مکان هایی استفاده می شود؟
اکنون که با شرکت امیران نما آشنا شدید، بهتر است بدانید که از آجر نسوز علاوه بر نمای ساختمان در بسیاری از مکان های دیگر نیز استفاده می شود.

مهم ترین کاربرد های انواع آجر نسوز عبارتست از:

نمای اصلی ساختمان در کنار دیگر مصالح مانند سنگ و چوب
ساخت شومینه و باربیکیو
طراحی دیوارهای خاص و تزئینی در منزل و محل کار
نمای داخلی رستوران ها و کافی شاپ ها
طراحی فضایی شیک و سنتی در سالن های سینما و تئاتر
کفپوش باغ، پارکینگ و پیاده رو ها
و…
زیبایی آجر نسوز در کنار استحکام و طول عمر بالایی که دارد، دلیل اصلی کاربرد گسترده این مصالح ساختمانی است.

از دیگر مزایای آجر های نسوز می توان به، رنگ بندی جذاب، مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی، مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، نسوز بودن، طول عمر بالا، ایجاد عایق بسیار خوب صدا، سرما و گرما و همچنین همخوانی با محیط زیست اشاره کرد.

خرید آجر نسوز از تولیدکننده آجر نما

بهترین آجر نسوز برای نمای ساختمان کدام است؟
اکنون که با کاربرد گسترده آجر نسوز آشنا شدید و دلیل برتری این مصالح را بر دیگر مصالح متوجه شدید، بهتر است با چند مدل از برترین تولیدات شرکت امیران نما آشنا شوید.

آجر نسوز انگلیسی
همانطور که می توان از نام این آجر متوجه شد، پیشینه این آجر به کشور انگلستان باز می گردد. این آجر نما بیشتر در رنگ های قرمز، قهوه ای، جگری تولید می شود.

این آجر نما یکی از بهترین گزینه ها برای نمای خارجی ساختمان است، مخصوصا اگر آجر نسوز قرمز رنگ نمای ساختمان باشد.

کیفیت ساخت بالا، نداشتن شوره بعد از گذشت زمان، طول عمر بالا، رنگ بندی متنوع و زیبا، ایجاد عایق بسیار خوب حرارت و صدا و همچنین نصب آسان از مهم ترین ویژگی های این آجر نمای زیبا است.

بسیار آجر نمای انگلیسی را در کنار چوب و سنگ استفاده می کنند. زیرا ترکیب رنگ این آجر در کنار دیگر عناصر طبیعی بسیار زیبا و دیدنی است.

آجر نسوز شاموتی
یکی از پرکاربرد ترین آجر ها در ساخت نمای ساختمان ها، آجر نمای شاموتی است.

در ترکیبات این آجر از اکسید سیلیسیوم و همچنین اکسید آلومینیوم استفاده می شود. رنگ بندی زیبا و در عین حال متنوع این نوع آجر، از دیگر دلایل کاربرد گسترده آن است.

آجر نمای شاموتی در ابعاد ۷۳۱۲.۵، ۳.۵۳۱۲.۵، ۱۰۶۰۲.۵ و همچنین در ابعاد ۵.۵۲۶۲.۵ تولید می کنند.

آجر نسوز سفید
با توجه به اینکه رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در نمای ساختمان است، آجر نمای سفید می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد.

آجر نسوز سفید را از خاک نسوز در دمای ۱۳۰۰ درجه سانتی گراد تولید می کنند.

درجه حرارت بالا در هنگام تولید این آجر زیبا، باعث می شود تا آجر نما سفید مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه داشته باشد. آجر نما سفید در طولانی مدت شوره نمی زند و همچنین عایق بسیار خوب گرما و سرما نیز می باشد.

آجر نسوز مشکی
یکی دیگر از پرطرفدار ترین تولیدات شرکت امیران نما، آجر نسوز مشکی است. در ترکیبات آجر نمای مشکی امیران نما از منگنز استفاده می شود. ترکیب این آجر در کنار دیگر مصالح مانند چوب و سنگ می تواند نمایی بسیار زیبا و خیره کننده ایجاد کند. بسیاری این آجر را در کنار بندکشی سفید استفاده می کنند که باعث نمای بسیار زیبایی می شود. آجر نمای مشکی شوره و سفیدک ندارد و در طولانی مدت نیز نیازی به رسیدگی و تعمیرات نخواهد داشت.

انواع آجر نسوز

بهترین روش برای خرید آجر نسوز درجه یک نما
شناخت بهترین شرکت تولید آجر نمای مرغوب و با کیفیت، اولین و مهم ترین گام در خرید محصولی مرغوب و درجه یک است.

اکنون که با شرکت امیران نما و همچنین تولیدات این شرکت آشنا شدید، زمان آن رسیده تا بهترین آجر نسوز را مطابق با سلیقه خود برای ساختمان تان انتخاب نمایید.

خرید آجر نسوز از این شرکت، خیال شما را از بابت تهیه محصولی مرغوب و درجه یک آسوده خواهد کرد.

از مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت امیران نما می توان به موارد زیر اشاره کرد.

استفاده تجهیزات به روز و درجه یک در تولید آجر
تولید آجر با مرغوبترین مواد اولیه با تضمین بالاترین کیفیت ممکن
به کارگیری کادر مجرب و حرفه ای در تولید آجر
تضمین بهترین قیمت آجر نسوز نما
تنها کارخانه ضمانت کننده کیفیت آجر نسوز تا ۱۵ سال
ارائه بیمه نامه معتبر برای اثبات کیفیت محصولات
تولید انواع آجر نما در رنگ و ابعاد متنوع
و….

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *